torsdag 20 augusti 2015

- BRÖLLOPET del 1 -

Jag hade tänkt skriva ett sista Nice inlägg men så fick vi 1200 bröllosbilder.
Så nu har jag stirrat mig blind på dom, fällt några tårar, och är färdig att dela dem med er!

Jag kommer att dela upp bröllopet i flera inlägg, och om ni har frågor är det fritt fram att fråga :)

Vi börjar med natten före bröllopet...

Vi bestämde oss att sova hemma tillsammans eftersom vi visste att vi då sover bäst och det gör Alice med.
På morgonen åkte jag tidigt iväg med Marlene eftersom vi hade frissa klockan 9.oo i Åbo.

Vi hade alla (min mamma och mina kaason) tiderna efter varandra och kors och tvärs. Så när en var i frissan var den andra och sminkades och så vidare. 

Våra hår lagades av duktiga Riika på Hiusmuotoilua tunteella, och sminket stod Anna i MAC (Stockmann) för.

Efter det åkte jag snabbt hem och började göra mig i ordning. 
Tog en snabb dusch, åt det lilla jag kunde och så knackade redan Renè, vår fotograferare på dörren.






Några minuter före vi skulle fara, kom Marlene rusande från Åbo och hjälpte mig att sätta på klänningen :)




och vi var färdiga att fota FIRST LOOK bildrena :)

Vi hade bestämt träff med Niko på en strand i Pargas.



Detta ögonblick var förmodligen det mest känslorikaste!
Niko hade ju inte sett min klänning före och därför kändes det som en så stor sak för mig <3


Jag hade en viss vision i huvudet på hurdana bilder jag ville ha och hade bett min kusin göra en gunga åt oss..
Och VILKEN gunga vi fick!! <3



en bild på min vackra kaaso <3













Vi fortsatte fota på olika platser, men fler bilder på oss vill jag inte lägga ut eftersom vi inte bestämt tackkortet ännu :)

Fortsättning följer... :)



6 kommentarer: