söndag 16 augusti 2015

- Nice del 1 -

HUR jag saknat att blogga!
Känslan när man har massa bilder men inget internet är inte bra!

Men NU är vi hemma igen och jag kan äntligen börja bomba er med bilder!
(edit: har försökt ladda upp detta i en timme...)

Jag kommer att ta Nice först, sedan Turkiet och till sist bröllopet. 
Väntar ännu på bildrena av fotografen, därav kommer bröllopet sist.
OCH så kommer jag att berätta om bröllopet i detalj så att NI som planerar bröllop kan få några tips.

Nu just känns Nice som en evighet sedan.
Till Nice var vi alltså på tumis, en kort honeymoon resa :)
Men skulle faktist inte ha klarat av att vara längre borta från vår lilla MY!

Jag blev iaf STORM kär i staden och rekommenderar den åt alla.
Det enda negativa med staden var prisena.
Ingen billig stad direkt.



Vårt hotell var alldels underbart!
Låg precis vid stranden och utsikten kunde inte vara bättre.

Det bästa med Nice var absolut det att där fanns en gnutta av allt.
STRAND, shopping och massa sevärdheter.








Vi tog inget morgonmål på hotellet utan for alltid ut o ch åt det på stan. :)
Det blev typ plättar varje dag :)




Mera bilder kommer imorgon :)

Nu måste jag göra mig redo för TYKS!

1 kommentar:

  1. jag har också varit i nice, en alldeles underbar stad! :)

    SvaraRadera