måndag 17 augusti 2015

- Nice del 2 -

Denna dag blev då inte alls som jag tänkt.
Tror jag inte berättade i förra inlägget, men vi fick alla magsjuka i Turkiet.
Mitt började redan på torsdag och jag trodde faktist det värsta var över, tills idag morgon.

Jag skulle ju på jobb jag, men min mage hade andra planer.
Hur roligt är det inte att första dan måsta sjukskriva sig.
Fy tusan.

Jag var till läkaren och fick tre dagar sjukledigt och så måsta jag lämna lite "slaggprodukter"
Nu ska vi minsann få fast dom där jävla parasiterna som sätter magen på spel.

Aja, så vi gör nytt försök på torsdag med jobbet.

Men till NICE!

Vi var ju som sakt där i 3 dagar.
Vilket för det första nog är alltför kort tid för den staden.
Dessutom var vi en av dagarna till Cannes.

Det jag verkligen såg fram emot på resan var maten!
Jag vet ju att det är ett land med skaldjur och vem älskar inte havets delikatesser.
Tror faktist jag åt fyra gånger pasta med olika skaldjur.
Så GOTT!

Bäst är Pasta Vongole, alltså med små musslor!
Dock var maten rätt dyr och kanske inte riktigt alla gånger värt sitt pris, iaf inte servicen.
Fransmännen har nämligen inte brottom någonstans.

och sen dedä me engelska...

twii att dom behöver kunna sådant!


varför prata engelska när de finns franska?













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar