söndag 27 juli 2014

- vaikka menis kaikki päi.... -


...laulan silti LALALALALAA...

 
Mamma sa åt mig igår "Är du nu riktigt säker på att du ska köra i Hesa?!?!"
Jag bara " ja men jag har ju navigator, och ja ha ju kört förut".
För det första är det oftast JAG som kör, sådär annors också.
Jag tycker om att köra, Niko tycker inte om att köra.
...och för det andra litar jag inte på Nikos kör förmåga! (puss älskling<3)
 
Problemet är bara att jag har väldigt kort stubin.
Så detta veckoslut har jag gått igenom alla jävla svordomar så finns, bara på grund av Hesas vägar och en navigator som tycker man får svänga dit man VERKLIGEN inte får svänga.

MEN vi överlevde!

Igår hälsade vi på Nikos gudfar Arto och sen checka vi in på hotel och for och åt fint, väldigt fint.
Jag är en stor Tomi Björck diggare så hade boka bord till hans fina restaurang Gaijin.
Allt värka perfekt förutom att Alice tyckte det var en skit tråkig plats...
hon ville gå... och gå... och GÅ...
Jävlar vilket raseriutbrott hon ställde till med. 
och inte nog med det så råkade ju själva TOMI BJÖRCK trampa in i restaurangen.
...Skämdes...

Vi åt turomvis med Niko och bad lite jävla många gånger om förlåt av alla som satt och försökte njuta av den goda maten..

Barn är underbara, men ibland.....

Idag satt ungen däremot som en ängel och åt frukost...
Efter frukosten skrev vi in Högholmen på Navigatorn och efter lite flera svordomar var vi framme.
Rätt kaos det också eftersom vi knappst såg några djur alls..
Vem sku nu villa ligga i solen framför 100 par ögon i denna hetta..

Nåja apor så vi iaf och fiskar :)

På hemvägen besökte vi Sello och blev några euro fattigare.
Alice fick x antal kläder till hösten vilket jag var nöjd över.

Men nu har jag åter igen babblat lite jävla mycket..

Nån som räknat hur många gånger jävla nämnts ;)

Sori mamma....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar