söndag 20 juli 2014

- Konfirmation -

Veckoslutet har farit i ett huj och imorgon kallar jobbet igen.

Idag har vi varit på mina kusiners konfirmation.
Tvillingarna som JUST föddes blev idag torra bakom ena örat :) (visst heter det så?!? )

Finkläderna åkte på (denna gång samma som på bröllopet för några veckor sedan.) och så var det än en gång dags att fylla magen med massa kalasgott!

Efter kalaset for vi till Skanssi.
Jag har nämligen ett loppisbord i Kaarina och igår bad jag Niko städa hans klädskåp.
Dit flög fyra påsar med kläder så idag var det dags att fylla på!
  Vädret var dock inte på vår sida så vi måsta stanna påvägen eftersom man inte såg vart man sku köra.
Fyy tusan viket åskväder.
Stanna före Kirjala bron och så slog de riktigt breve ner.
Jag litar på det där att "bilen är säker då det åskar"!!

Men nu har jag rabblat allt för mycket i ett inlägg!
Jag strävar till att hålla texten kort och massa bilder och försöker hålla det intressant på det viset :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar