torsdag 31 juli 2014

- det där med handarbete.. -

Hejsan!

Idag har jag gjort massa sånt som jag inte gjort på länge.
Förde Alice till Nina till halv nie och for sedan och söka mommo.
Bestämde för någon dag sen att NU ska jag föra henne till Åbo och shoppa.
Stackarn har inte varit till stan på över fem år.
Alltså gått i butiker då alltså.
Så vi for till Wiklund.
Mommo hitta en hel del kläder och smink, så väldigt lyckad resa med andra ord.

Kom hem vid två tiden och sökte sedan Alice.
Då Niko kom hem stack jag till mina föräldrar.
Det var dags för symaskinen att se lite dagsljus.
Jag minns att jag senast sytt i högstadiet!
Tog ca en halv timme att få trådaran rätt :D

Nedan ser ni min masterpice..
Tycker ni det blev bättre eller sämre? 
I samma veva sydde jag även en bordduk eller löpare eller va det nu heter...








2 kommentarer:

  1. Jättefint, smart idé det där med ''gardiner'' till tv-hyllan :) oj, om man sku kunna sy :P

    SvaraRadera
  2. Tack :D
    Joo det sku underlätta massor om man sku va både kreativ o desutom kunna sy :D blir billigare att laga själv :D

    SvaraRadera