fredag 25 juli 2014

- "kommer vi på bloggen nu" SVAR: JA "

 Fredag igen då!
Jag trodde jag hade uppdaterat bloggen i förr går men såg att senaste inlägget var skrivet på MÅNDAG!
...huups...

Jag skulle ha en hel del bilder och text att sätta hit från veckan men tror jag kör ett kort inlägg.
Ingen sitter vell ändå och läser på en fredag kväll ;)

Och imorgon är det tidig start till Hesa så kan inte stanna uppe hur länge som helst..

MEN nog med skitsnacket...

Ser ni de där paret som står längst till vänster :)
De där paret som Wäinö sitter och flåsar på.

Jo det är Peter och Maria, våra släktingar från Sverige!
Trevliga typer men besöker oss tyvärr alltför sällan..
8 år sen sist...
Ajaa men till Thailand kommer dom iaf med oss!

Men till saken...

De ville nämligen synnas på bloggen..
fråga mig inte varför?!?!

Men här är nu en bild :)
Nå bättre kunde jag inte åstadkomma denna gång ;)
Hoppas det duger!

Ha en bra fredag kväll ni alla andra!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar