tisdag 3 juni 2014

- Sushi -

Lite bilder från rantsun igår då det ännu var fint väder!
....och jag lyckades ju förstås bränna mig.
Dumma skalle som inte lär sig!

 

Idag har jag varit till ögonläkaren med Alice.
 Hon tittar en aningen snett då hon kollar på saker som är riktigt nära.
Nämnde saken i rådgivningen och de skicka henne till TYKS.

Men herreguud!
Man gör inte riktigt sådär bara en synundersökning på vår lilla tjej!
Det blev en hel del gissningar, men de kom till ett rätt så normalt resultat :)
Fick iaf en kontroll tid om ett halft år.




På kvällen var vi bjudna till våra grannar för att laga Sushi.
Jag som har smakat på Sushi två ggr tänkte att jag ger det ännu en chans före jag ger upp.
Nu har det fått sin chans och njäää, inte ALLS i min grej.
Jag som älskar skaldjur kan inte TÅLA sjögräset i Sushin....
Niko däremot gilla det :)
Roligt hade vi iaf!


Imorgon står det MIA i kalendern :)
Så men den bruden skall vi hitta på nåt skoj!

Men nu ---> sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar