måndag 30 juni 2014

- det där med underkläder -

 Idag var det en bra dag för jag har fått LÖN!
Efter att ha levt på mammapenning och föräldrapenning och allt dedär så känns en vanlig LÖN helt AMAZING!

Efter att vi kommit hem från stugan så stack vi med mamma till Åbo för att kolla in reorna där!
Oj oj skulle ha hittat hur mycket som helst.

Men var i stort behov av underkläder och där fynda jag mycket!
Underkläder tycker jag inte om att sätta pengar på.
Ingen ser dem (förutom Niko) och de är oftast dyra, men ändå måste man ha dem.
Sen ännu då man är kvinna behöv man två par, undisar och BH.
Gossarna kommer undan med bara ett.
TYPISKT....
Vi borde enligt mig få mera stöd från KELA än gossarna eftersom vi måste köpa BH:n..
Skriver nån under detta?



Men här kommer det jag hittade :)
 
H&M

H&M

Zara och H&M

Alice kläder, dessa från Stockmann förutom skorna som är från Skopunkten i Åbo (9.90)Mamma köpte..<3

Stockmann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar