måndag 2 juni 2014

- 8 år TILLSAMMANS -

KUKKUU!

Jag är tillbaka igen!
Veckoslutet kom och for och nu njuter jag av sista veckan semester före sommarjobbet börjar.

Som jag nämnde var vi i Nystad på veckoslutet hos våra vänners stuga.
Vädret sög totalt så vi satt rätt mycket inne, därav väldigt få bilder.

Igår kom vi hem rätt sent så vi hann inte riktigt fira vår 8-års dag med Niko heller.
Jag tycker inte riktigt om tanken att "skippa" firandet.
Man borde ofta se till att man har tid för varandra och hitta på nåt bara på tuman hand.
Men kanske vi hinner här nån dag ännu :)
Men visst är det häftigt!
Tänk hur länge vi varit tillsammans.
FOR AGES!! 
<3

Igår lämnades examensarbetet in pånytt.
Nu är det produkten som kräver godkänt före vi kan pusta ut.
HOPPAS för jag vill verkligen släppa tankarna från skolan.

Imorgon blir det tidigt ögonläkare med Alice.
Så nu måst jag släpa mig till duschen.
HA det bra :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar