onsdag 18 juni 2014

- charm troll -

IMORGON!
Bara en dag kvar en, sen är det tre dagar ledigt.
jag VÄNTAR på att spendera tid med min lilla familj och släkten förstås.
Det är ju tusan MIDSOMMAR!

Vi sticker ut till stugan imorgon.
Först på jobb, sen via butiken och sen iväg.

Vad har ni för midsommarplaner?
:)

Det känns konstit att vara ledig på midsommarn.
Känns som att man ofta då man sommarjobbar är på jobb just på midsommarn!
Jag hade TUR :)

Annat då!
Var och fotade en söt liten tös idag :)
Bildrena kanske inte blev de bästa pågrund av detta väder och ljus men några lyckade tror jag att jag fick ihop!

Bättre blev de än nedanstående iaf.
Haha!
NÄ alltså Alice är ju hur söt som helst men bildrena i sig...
Ja, ja veet jag är PET noga!
Men tål inte då de är oskarpa!!!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar