tisdag 20 maj 2014

- vi går mot friskare håll? eller -

Hejsan!

Jag tror vi håller på att gå mot friskare håll.
Eller ja Niko spydde (äckel varning) 6 ggr i natt och jag skall snart till läkaren med mina bihålor men ANNORS HOPPAS jag att det värsta är över..
Haha kommer så att ångra att jag skrev detta.

Vi är alltså hemma alla tre idag.
Imorgon är det meningen att jag skall till skolan och Alice till Nikos fammo.

JA FÖRRESTEN!

Glömde totalt att berätta att examensarbetet är GODKÄNT!!!!
Vår produkt var de inte riktigt nöjda med ännu så den får vi jobba med för att få det slutliga vitsordet!
En vecka skola kvar och sen är det SLUT för denna termin!

Bildrena nedan är tagna för några dagar sen :)


 

Gissa vad grisen (lasse) gjorde här utan att jag först märkte något.

Jo jag fick en skvätt urin på mig :O



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar