söndag 11 maj 2014

- Morsdag -

Hej hallo!

Usch vad tyst det varit här på bloggen.
Gillar inte alls.
Har dock varit sjuk och inte orkat blogga.
 Idag känner jag mig lite bättre och hoppeligen imorgon ännu bättre för då gäller det jobb för både min och Nikos del.
RS virus really is a BITCH!!



JAJA!


.................................

GLAD MORSDAG!

Har ni firat era mammor med vitsippor och kort?
Det har jag, eller tja inte kort, är ursel på sånt.
Och så var vi faktist ut och äta.

Tänkte göra ett helt inlägg om VART och VARFÖR vi var ut och äta, men det får komma nån annan dag.
Överlag har morsdagen varit lyckad, trots att jag missat allt det goda i form av mat eftersom smaklökan inte går med på att samarbeta.
Eller missat.. det är fel ord men ni försto säkert.
 Mera bilder från dagen skall ni få imorgon :)

Nu ska ja fara och krama om min lilla tös före hon far och sova.
Hur lyckligt lottad är inte JAG som får vara mamma till så VACKER dotter!!

 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar