fredag 4 april 2014

- hurry -

Åååh tusan vad brott jag har hela tiden.
Har inte på något sätt hunnit in hit på två dagar.
NU också borde byket hängas men jag bara måste skriva ner några rader hit.

Dom två senaste dagarna har varit GALNA.
Fråga int vad jag gjort för jag minns int, har haft så mycket program.

Igår kväll hade jag iaf Perfect Home party som var riktit lyckat!
Vad jag köpte får ni se nästa fredag!

Idag har vi varit med Alice på ett års tandkontroll, huj!
JA fröken fyller ju år på söndag, så har fullt upp även dom kommande två dagarna.
Sen fick vi veta att hennes allergiblodprovs-svar (gudvadlångmening ochdenskrivs knappastsådär) var helt okej =)
Så hennes utslag måste vara nåt annat!

Men nu och hänga BYKE!
Imorgon skall jag försöka uppdatera bättre!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar