torsdag 10 april 2014

- Fina grejer -

Nu har jag STRESS!
Skall lämna in examensabetet om ca 2 veckor!!  
Klockan tickar och det deadlinen kommer imot alltför fort.
Tillika känns det dock skönt att det snart är över.

Igår var vi på GALNA DAGARNA.
Kom hem med lite smått och gott, men inget som gjorde att jag for i konkurs.
 
Idag har jag främst skrivit och kritiskt granskat hela arbetet.
Kommer att fortsätta med samma imorgon.

Imorgon skall vi också fira mommo och moffas Smaragdbröllops dag!
Det ni!
55 år gifta, inte så illa!
Kolla PK så ser ni bild på dem :)

Men till annat!

Jag lovade ju visa Alices presenter.
Jag orkade inte fota allt denna gång eftersom ja nästan satt i lådor det mesta.
Här är dock några bilder på  det hon fick.

Förutom detta fick hon utekläder från Po.P, en "moped" hon kan ha ute på gården, kläder, smycke, liten kappsäck, pengar till ettårs fotograferingen m.m :)



 

Denna tyckt jag var rätt cool :)
Inget Alice kanske just nu förstår sig på men jag har den gärna framme som prydnad :)



Denna hade min mommo stickat åt Alice <3


Och gumor gav Thomas Sabo smycke :)

Tackar till ER alla som kom ihåg Alice <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar