lördag 12 april 2014

- 55 år gifta -






Igår firade vi min mommo och moffa som varit gifta i 55 år!
Det ni!

Skall jag vara ärlig så hade jag aldrig trott för fem år sedan att denna dag skulle komma. 
Eller rättare sakt att DE skulle få fira den med varandra.

Moffa har jag sakt farväl åt säkert 3 gånger och varit bomb säker att jag inte kommer att se honom mera.
I ca 10 år har jag ständigt haft en rädlsa när telefonen ringt före klockan 9 på morgonen.
Har det NU hänt något?

Nu har jag lite släppt taget.
Jag är så otroligt tacksam över att jag iaf fått ha dom såhär länge i mitt liv, och att de fått se Alice.
OCH förstås hoppas jag på många många år tillsammans ännu!

Man vet dock aldrig när den dagen kommer imot som man måste ta farväl. 
Och därför bör man ta ut all tid som man har med varandra!
För ett som är säkert; ingen lever oändligt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar