söndag 16 juni 2013

Mys med familjen

Regnet öser ner, det är mörkt och dystert.
Inne i vår lilla två är det mysigt. Ljus i mängder, gardiner framför fönstren och en liten baby som jollrar.
Veckosluten, har fått en helt ny betydelse <3 
Just idag får det regna hur mycket som helst men imorgon när jag är ensam största delen av dagen (Alice är ju med så ensam är jag ju inte men..) så skulle det få vara bättre väder.

Jag kunde konstatera inatt att både ärtsoppa och färska ärter inte var en bra idee.
Sötnosen hade ont i magnen på natten så sömnförråden är välidgt låga för hela familjen.
Måste alltså verkligen tänka efter vad jag slänger i mig så att det inte påverkar henne.

Men,

nu skall jag slänga mig på soffan breve min man och snällt tigga efter en massage, om Alice tillåter?!?

Ha det bra<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar