söndag 30 juni 2013

Återhämtningen efter förlossningen



















Bildrena ovan:
2 veckor efter förlossningen v.s. 3 månader efter förlossningen!

Tyvärr är jag inte den som lämnar alla graviditetskilon på sjukhuset. 22 kilo som jag samla på mig under graviditeten försvinner inte sådär bara. 

Faktum är finns det ännu kvar ca 5 kg och de ser ut att sitta kvar som en blåbärsfläck på ett nytt klädesplagg.
Jaa jag borde vell börja göra nåt för att få bort dem,
Men si där e probleme.
Jag har aldrig varit den där "ATT MOTIONERA ÄR SKITKUL" typen.
Och jag har aldrig behövat motioner för att hålla vikten.
Däremot sku jag nog behöva motion för att uppehålla konditionen.
Vilken kondition kan man också fråga!!

Sådär annors då?
Joo stygnen i nedrevåningen sitter FORTFARANDE kvar. 
Där kan man ju också ställa frågan att va för super tråd har dom ansett att de behövdes när de aldri tycks smälta.
Det är egentligen mitt störstaq problem just nu.
De där sjuttons stickande stygnen!
Ni kan tänka er då ni fått en förbaskad sticka i foten, och varje gång ni stiger på foten så känner ni av den.
Ja så känns det, mellan benen, varje gång jag är på wc, sover eller går längre sträckor!
Så frågar man mig så var förlossningen PIECE of CAKE, det är återhämtningen som är det värsta!

Jo men nu tackar jag för att jag igen fått tycka lite synd om mig och delat med mig åt er!
Nu far jag och mina stickande stygn och sova!

Gonatt!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar