fredag 28 juni 2013

Home sweet home

Hej!

Vi är hemma igen, och måste nog säga att det är ganska skönt.
Borta bra men hemma bäst.
Helt enkelt därför för att allt är så mycket mer praktiskt här hemma.
Och skönare säng!
Men sällskape var super och det saknar jag!

Vi har alla sovit som små barn idag så nu är vi pigga.

Grace provåktes igår och måste säga att jag är liiiiite besviken.
Hade väntat mig mer.
Visst var den fin, men ändå inte såå märkvärlig.
Vi tänkter nästan missa båten så fick springa sista vägen och tammetusan vilken dålig kondition jag har.
Flåsa som en hund då vi kom fram till terminalen, totaalt svettig och slut.
Hade dessutom (eller har ännu) en hiskelit sjuk nackspärr vilket inte gjorde saken bättre.
Båtfärden överlag gick jätte bra och jag hitta MASSA härliga Lundmyr kläder.
Ska visa bild i morgon.
Ni får också se bilder på annat vi köpt under resan bara vi hinner få allt i ordning.

Idag har vi nämligen bykt och strykt den oändlig klädhögen som vi släpat hem med oss.
Dessutom har vi varit och kollat reor i Åbo och fånga även därifrån med oss en hel del.

Men mer om det senare.

Håller på och färgar håret pch nu är det dags att skölja bort färgen!
Så,
hej då så länge!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar