tisdag 27 september 2011

Tankar

Okej nu är det då så att jag tycker om att ni kommenterar men ibland undrar jag nog varifrån ni drar era ord... Jaag tror varje människa vet sina fel och behöver inte bli påmind om dom.. Som sakt så vet jag att jag inte har nån modellkropp men jag tycker om att ta bilder (och ja också såna där jag själv är med på) så fastän jag inte är 180 cm lång och väger 50kg så tänker jag forsätta med det... Såna som inte vill se på mig kan helt enkelt sluta läsa bloggen eller hoppa över bilderna där mitt ansikte syns på..  Just nu är bloggen inte bara en blogg utan ett "livshåls" åt mej eftersom jag haft en tuff period i livet.. Så det hjälper att utrycka sig genom bloggen... Och om jag själv tycker att något passar åt mej (men ni andra inte gillar det) då är det er sak.. För jag tänker forsätta vara mej själv och se ut som jag vill eftersom JAG tycker det passar mej.. Vi har alla våra stilar och alla behöver inte tycka om min..Så ni som inte tycker om mina pose bilder eller mina låtar eller va än annat jag sätter på bloggen så läs inte.. Det är så enkelt.. Varfför si/läsa på sånt som man inte tycker om.. Jag är den jag är och försöker inte vara något annat för att andra skall tycka mer om mej. Hoppas ingen tar illa upp nu =) Ta mej inte fel för jag tycker om både negativ o positiv kritik men måtta med allting! Puss o kram<3

1 kommentar:

  1. Dina ord e så sanna, kära vän! Man ska göra det som man själv tycker att känns rätt o inte bry sig om vad andra tycker!

    Visst är det ju bra med både bra o dålig kritik, men när det kommer till vissa kommentarer undrar man ju vem det är som det pratas om. Såna som skriver riktigt omogna kommentarer har antagligen själv bara dåligt självförtroende o tror att det ska stärkas genom att trycka ner på andra o kommentera deras "fel o brister".

    O om folk nu tycker att det som du skiver, visar o gör är så dåligt, varför läser dom allt över huvudtaget? Hur orkar dom slösa energi o tid på att läsa OCH skriva dumma kommentarer?

    Vet nu int om de här bara e struntprat, men de va lite tankar bara som ja fick efter ditt inlägg :) Kram på dig, vännen ♥
    Keep on going strong, honey! :)

    SvaraRadera