onsdag 14 september 2011

Sjuk

Höst o snuva.. De ni är inte en rolig kombo.. Blåser liksom 18 m/s minst o snore rinner som bara vaa.. Dessutom är öronen i lås o smaksinne ha sagt farväl åt mej.. Snyft..
O joo vet ni vaaad? Ja sku få min soffa liksom inom 2 veckor. Igår ringde jag till Masku o fråga att ha dom tappa bort den o kärringen i andra ändan sa att OHO vi ha glömt o ringa åt dej att den nog ha kommi ren.. Very nice.. Så nu sku dom hämta hem den i moron då..  Så sen kan ja iaf börja planera tuparit när ja vet at folk har nånstans att sitta..
Några outfit bilder har det inte kommit för näsan min påminner om Rudolfs.. Ni vet den där renen... O ögonen ?? jaa en zombie kanske... Hoppas snuvan är bättre nästa vecka för då ska ja o på service me mina fransar.. Skall iaf förlänga dom en gång till men ska testa på lite finesser denna gång :D

Detta blev ett textfyllt inlägg men hoppas ni orkar läsa.. Fick btw ett roligt meddelande på moron där mina kusiner meddelade att dom oxå kommer me til thailand vilket betyder att i Februari sticker nästan hela släkten till Thailand.. Ett flygplan med 22 människor som hör ihop.. Stackars dom andra som it hör till vårt gäng!!
Puss o kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar