onsdag 28 september 2011

Blodprov



Hejsan!!

Det blev ingen kanylering idag utan det blev blodprov.. Nehei inte var det ett bättre alternativ men nu är det över... Behövde inte bli stucken utan fick arga blickar istället. Men kan tyvärr inte göra nåt åt det att jag är livrädd för smärtan som kommer då man sticker.. Och nu tänker säkert många av er men vadå de gör ju inte ens ont.. =)
I varje fall så var det viktigaste att TA blodprov och det gjorde jag iaf.. 2 gånger till och med.. Träffade inte ådern första gången men den andra gången spruta blodet fint ut. Tack för det Jessica <3

Google


Nu ska jag äta lite o sen kommer det lite bilder.. SÅ OBS!! Ni som inte vill se så se inte.. För ja vill  inte ha några kommentarer angående min kropp eller min panlugg.. För ni sku se hur ja ser ut utan pannlugg o jag kan seja er att det är ingen vacker syn ;D

4 kommentarer:

  1. utan pannlugg? mena du före du klippt dendär raka?

    SvaraRadera
  2. nej alltså om ja inte sku ha nån alls :D

    SvaraRadera
  3. VARFÖR tar du så illa upp av en elak kommentar? De finns allti männsiskor som vill trycka ner andra. Sug in de positiva iställe!

    SvaraRadera