onsdag 14 september 2011

GALET VÄDER

Herreguud vilket väder. Det är ju helt galet hur det blåser och regnar.. HÖST..nåja till annat..
Var till Mylly en sväng idag.. Köpte lite grejs som ni får se i moron på mej, om ja orkar laga iväg mej till skolan. Borde ha en presentation i moron och vet inte hur jag skall kunna stå framför klassen med denna näsan och denna rösten.. Efter Mylly var vi till mammas en kompis och sydde gardinerna till mitt sovrum, och därifrån for vi till lägenheten och satt upp dem. Blev riktit snyggt!
Sen då vi kom hem och körde över kirjala bron så märkte jag att en båt hade lossat från sin boi så jag ringde till min farbror som är brandman för att fråga vart man skall anmäla sånt. Han sa att jag måste ringa till 112 så det gjorde jag så nu vet dom att den är lös iaf..
Där har ni min dag i ett nötskal!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar