tisdag 23 augusti 2011

Hellou snuva!

Hej solstrålar!

Vilken fin dag vi har idag.. eller så inte.. Tråkit med en vecka ledig och mulet väder. Mår ni bra förrästen? Jag och Vero har båda drabbats av snuva, fastän hennes har skridit sej snabbare. Så när jag ser å henne vet jag att sådär ser jag ut om 2 dagar :D<3
Idag har jag inte gjort så mycket. Har gått och funderat om jag drömmer eller om det är sant att jag faktist fick den lägenheten som jag ville ha!!
Ni ska få bilder så fort jag får nycklarna och få lägenheten att se någorlunda ut. Det känns som ett jätte stort steg men ja antar att man vänjer sig..
Eftersom det är så dystert ute så har jag inte orkat sätta på mej nå desstu finare idag eller satsa på mit utseende :D
Imoron är det fransförlänging som gäller så jag hoppas att  jag inte mår som Vero :D Att nysa medan dom försöker fästa fransar kanske inte blir till något :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar