måndag 29 augusti 2011

Hej!

Ursäkta för ett trögt bloggande. Orsak: Mått dålit. Humöret svängt och haft sej men nu känns det bättre.
Har inte gjort så mycket idag. Var bara en kort sväng till lägenheten och tog bild på min älskling (som Niko totalt hatar). Älsklingen skall få ljus i sej ännu men hon ser bra ut utan också. Har länge villat ha ett sådär stort ljustake och nu hittade jag ett i Masku.
Hur är det med er? =)
Förutom det jag räknade upp ovan har jag också vinkat heidå åt Niko som skulle tillbaka till Brigaden :/ Så där har ni min dag i stort sett!


5 kommentarer:

  1. jag har tittat också på såndän ljustak,helt likadan! sån skall jag också ha! Den e såååå fin :)

    SvaraRadera
  2. fiiin :) de heter en ljustake :D

    SvaraRadera
  3. ja tyckt oxå att det inte lät bra i öronen med ett men orka inte ändra det :D

    SvaraRadera
  4. hahaha^^vitsi min mening blev helt fel :D

    SvaraRadera
  5. de va ja som va anonym :DD orka int logga in på mitt googlekonto så :) imoron e de sen ikeaaaaa ;) /roni

    SvaraRadera