söndag 21 augusti 2011

Hejsan!

Nu ska jag försööka gå till normal uppdatering :D Eller som jag redan sa så på tisdag blir det total ändring i det hela.
Mitt veckoslut såg ut på följande sätt :
Fredag: Jobbade till och med halv tie och for därefter hem. Veronica kom till mej övernatt och vi hade sååå roligt. Satt ty bara och pratade. Det är vi nämligen väldigt duktiga på.
Lördag: Var på mässa i Åbo. Ni vet en sån där mässa med en massa olika saker. Allt från dammsugare till Armèns bilar och vagnar. Efter mässan körde vi till stugan där min mamma o pappa samt kusinerna befann sig.
Där blev det bastu, gummibåt och en massa annat skoj =)
Söndag: Ca 12 tiden kom jag hem från stugan. Sedan klockan ett bar det av mot jobb, och därifrån kom jag halv tie :D Så sånt.. Imoron blir det sista dagen jobb vilket är på ett sätt väldigt skönt. Mitt finger tycker fortfarande inte om att bli pinat :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar