måndag 7 september 2015

- The wedding del 6 eller någo -

JAG LOVAR!
Näst sista inlägget med bröllopsbilder..
Eller i sista inlägget gällande bröllop tänkte jag laga ihop en liten video på det videomaterial vi har :)




Kak-skärandet gick inte riktigt som planerat. Niko trodde man skulle skära igenom HELA kakan, alltså genom alla tre våningar.. Det förklarar min min...




Bröllopsvalssen då :)
Den kommer ni få se video på..
Vår dans var Christina Perri`s: A thousand years!
och vi hade tagit lite danslektioner för att ens lära oss någon sorts valssteg!

Det är faktist den enda videon (skrivs ända me ä eller e ...) jag inte vågat se på ännu...



Efter valsen for vi och catcha THE GOLDEN HOUR!
Alltså alla fotografers favorit tidpunkt att fota :)
Vi råkade dessutom ha en härlig solnedgång!





en av de bästa <3




Detta "proggramnummer" var jag nöjd med :)
Vi hade hittat på en korreografi till Avicii - The nights och tvingade alla gäster att dansa till den :) .. även video-material till det.


jag som riktigt tänkte att jag inte skulle kasta den i taket.. och vart for den..
TUSAN!




THE cake!

3 kommentarer:

  1. Paulina, läser alltid vad du skriver :D Siksi seurava tervehdys: http://elohuone.blogspot.fi/2015/09/wautsi-vau-tallaista-minulle-liebster_17.html

    SvaraRadera
  2. sku du kunna göra ett inlägg med hur ni planerade bröllopet, gjorde upp en budjet, hur bra den höll osv?

    SvaraRadera