måndag 28 september 2015

- det är bara hår.... -

Så blev håret 10 cm kortare och några nyanser mörkare!
Det är SÅ skönt och jag stormtrivs i mitt nya hår.
Mommo däremot kommenterade följande: "JA nu var du mycket vackrare som blond"...
Hehe <3

Jag har alltid varit väldigt rädd över att testa nya färger och frisyrer..
Men efter att ha i ett år försökt växa håret långt till bröllopet, och levt med en torr råttsvans, fick jag NOG!

Var inte alls svårt att klippa 10 cm bort :)
OCH sen kände jag mig trygg i Riikas händer.
Så skönt att äntligen ha hittat en frissa som man kan lita till 100% på!!

Förresten!

Har fått några frågor om bröllopsplaneringen och budgeten som jag nog tänkte svara på inom kort!
OCH sen kom jag på att ni inte ens sett hela vårt NYA hem, som inte är så nytt mer :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar