tisdag 1 september 2015

- THE wedding del 5- och lite lunginflamation.....

Jag som trodde vi höll på att bli friska men TWI fick jag.
Inatt fick Alice en riktigt ordentlig host-attack som inte for förbi förrän vi for ut och stå i kallt.
Något av en falsk-krupp antar jag det var.

Det var meningen att hon skulle börja hos familjedagvårdaren idag, men kunde omöjligt föra henne dit.
For till några timmar på jobb och sedan kom Niko med henne till Åbo och vi gjorde byte.
Niko for till skola och jag med Alice till läkaren.
Tänkte att vi säkert än en gång far i onödan, men denna gång hade jag fel.
Nu hade hon början till lunginflamation och fick antibiotika kur på.
Kommande dygne avgör om hon har rätt antibiotika.
Hoppas verkligen att hon inte får feber och blir sämre :/
Hemma bör hon vara resten av veckan...

Tur iaf att hon just nu är pigg :)

MEN, de sku va dags för lite mera bilder :)


Vi tog bilder med de allra närmaste släkten och kompisarna :) Här kommer några av dem!






Dessa två är bara för söta <3 8 månader skiljer de i ålder






Kaasonas klänningar kommer från EBAY och kostade ca 60 euro, eller lite på!






Buketterna, och alla andra blommor kommer från Flowers och Fantasy i PARGAS :)


Bestmannen kommer från SYDMO.. typ ;) 


Från vänster har vi: Lotta, Tinna, Marlene, Frida, Heidi, Johanna, JAG, Mia, Ronja, Cassandra och Nina!

Från vänster: Juho, Bene, Arnold, Miika, NIKO, Nico, Emil, Daniel och Sakke :)


Nöden har inga gränser :)






min mommo 


Nikos ring är förlovningsringen.
MIN ring är av märket SANDBERG som även förlovningsring är.
Köpte den på "häämessut" i Caribia, och betalade ca 1500€ för den. Den hade kostat 2100€.


1 kommentar: