söndag 28 juni 2015

- PIRAT -

JES i am very much alive..
JUST O JUST!!

Jag tror ärligt att bloggen inte kan gå till det normala förrän bröllopet är över!
Gott folk!
Se till att verkligen tänka noga efter med vem ni gifter er för jag skulle ALDRIG göra detta två gånger..
hihi!
Mycket mer att ordna en jag någonsin tänkte.

Och så har vi dessutom haft några gropar på vägen som inte gjort det lättare.
Men nu tror jag det blir bra :)

Den nya lägenheten känns just nu som en plats där man bara sover.
Jag stormtrivs men känns som om jag inte hinner bosätta mig ordentligt när vi bara ränner hit och dit.

Men som sakt bara fyra veckor kvar!

och jag vill verkligen blogga.
Känner bara att jag vill satsa ordentligt och därför finns inte den tiden just nu..

Idag har vi iaf haft en super dag.
Vi har bara TAGIT det lungt och tagit sol på EGEN gård!
Alice har suttit i simbassängen och det känns som om hon finally börjar acceptera flytten.
Länge tog det också..

Nu om vi ännu överlever trotsen så blir det nog jätte bra!






5 kommentarer:

  1. Den där trotsen jaa, den gör mig GAAALEN!!! :D

    SvaraRadera
  2. använder du låshår eller är det ditt egna hår?:

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja har satt i löshår med tanke på bröllope :)

      Radera
  3. fina metallic-tattoos, det kör jag också på i sommar :)

    SvaraRadera