måndag 1 juni 2015

- 9 år tilsammans -

Hej!

Lite bilder från studentfesten på lördag tänkte jag visa er ännu.
Som ni kanske laggt märke har mitt hår blivit aningen längre.
Tänkte ta det i ett annat inlägg!

Idag firar Niko och jag att vi varit tillsammans i 9 år!
Tänk hur tiden går.
Nyss var det ju som vi gick ut åttan och var sådär galet nykära men alltför blyga för att ens hålla hand.
Inte skulle jag trott för nio år sedan att jag idag har barn, radhus, och är JÄMT två månader ifrån bröllopet.
TVÅ månader!
Det liksom släppa mig rakt i facet just.. 
och vi har inte ens inbjudningskorten gjorda..

Nu blir det lite brottom!

MEN idag var vi på bio och ut och äta på tumis.
Fastän jag var urtrött efter jobbet var det ändå skönt att ha lite tid tillsammans :)

Det ska  man nog se till att man får, speciellt då man har barn och varit så länge!
Alla förhållanden behöver det där lilla för att hållas stronga!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar