söndag 14 juni 2015

Äntligen sjukskötare OCH hälsovårdare!!

LONG time no see!

Har haft säkert 1000 brake down under den senaste veckan.. haha!
Liksom liiiite too much!

MEN nu är jag IAF färdig SJUSKÖTARE och HÄLSOVÅRDARE och festen är förbi!
Så lite lättar det nu!

Japp på fredag gick jag snubblande med min gröna klänning och tog med skakiga händer imot examens betyget!
Kan inte fatta att det är SANT!

Fyra år av sliteri är äntligen ÖVER...
Nu skall man då BARA hitta JOBB..

mhm...

Igår hade jag fest för dom närmaste.
Var lat och gjorde inget själv utan för en gång skull beställde jag allt i matväg.
Och herregud vad skönt det var.

Hade mitt typ första tal och invigde skumppaglasen.

Bilder har jag i mängder så GET REDY!

Idag skall vi på en till fest så det kommer ännu mer längs med veckan!















6 kommentarer:

  1. Grattis! Och vilken ljuvlig klänning!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Så fin klänning du hade!! :D

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! :) Riktigt härliga bilder och underbar klänning också!

    SvaraRadera