fredag 29 maj 2015

- Låt mig presentera.... -

..vårt nyta hem..

Nåmen goddag!
Har ni saknat mig kanske?

Jag har iaf saknat att blogga, men har haft mycket annat så har inte hunnit sätta ner tid på bloggen.
Men IDAG har jag hållit Alice hemma och tagit en liten välbehövd paus från flyttande, så nu medan hon sover tänkte jag även ha lite terapi åt mig själv.

Som ni kankse förstått har vi flyttat!
OCH jag säger bara ALDRIG mera..
okej en dag skall vi vell bygga ett hus men... 
Jag kan inte först hur vi har rymmats i 50 kvadrat när det känns som om vi inte ryms i 97 kvadrat!
HELT galet hur man samlar på sig helt onödiga saker.
Så fastän jag nu hållt på i FYRA dagar och sorterat från 7 på morgonen till 12 på kvällen/natten (jag har seriöst inte suttit mera än 20 min på hela dagen) så har vi ännu massa flyttlådor fulla med saker.
MEN det blir nog bra.

Det härliga är iaf att jag STORTRIVS i vårt nya hem.
Det känndes direkt som HEM!

Annat var det med Alice.. 
Detta är inte ett hem utan en lägenhet, eller ett hotell.. men ABSOLUT inte HEM!
Hon sover dåligt och är allmänt mycket mycket trotsig.
Våra nerver är liksom på helspänn eftersom vi för det första har full upp med flytten och för det andra kräver hon så mycket just nu, vilket är helt förståeligt.

Men det skall vell lätta!

Jag tänkte ni iaf skall få se några hörn som redan ser någolunda bra ut :)
Flera möblerna är gamla men lite nytt har vi också skaffat :)








2 kommentarer:

  1. Åh, så vackert det ser ut! :) Väntar på fler bilder från hemmet :)

    SvaraRadera
  2. Tycker hemmet ert är jätte snyggt och allmänt tycker jag om din blogg då du abvänder stora bokstäver, tjocka bokstäver osv... super trevligt för läsaren att läsa! :)

    SvaraRadera