söndag 10 maj 2015

- gör en helkroppsundersökning på era närmaste -

Nej jag har inte gått i DVALA eller slutat blogga eller nåt i den stilen.
Har bara varit en otroligt busy woman dom senaste veckorna!

Vappen spenderades i TALLIN och därifrån kommer ni att få bilder.
Så fort jag hinner gå igenom dom :)
Förra veckan började jag min sista praktik på prematur avd. och gjorde mest kvällar... så därfför var det ännu tystare..
OCH detta veckoslut var det talko på stugan, och idag har vi firat morsdag och HÖR och HÄPNA börjat packa!
Så nu lever vi bland flyttlådor..
Hoppas dock på att få grönt ljus på att börja flytta snart!

Och sen vill jag påpeka!
Kolla noga igenom era barn, er själva, era husdjur OCH er MAN för dom/du kan bära på ovälkommna kräk vid namnet FÄSTING!
Alice var fem minuter vid ett lite högre gräs och plockade vitsippor idag och fyra fästingar hade hunnit krypa upp på hennes kläder på den tiden!
Fy tusan! 

MEN bloggen kommer att uppdateras normalt den kommande veckan för nu har jag morgonturer!
Här är lite bilder från IDAG!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar