tisdag 19 maj 2015

- flyttdatumet kom ÄNTLIGEN -

Okej!
Jag tror inte det är nån vits att jag lovar er om att jag kommer blogga när jag ändå inte finner tiden till det!

Ser ni såhär är läget.
Vi lever bland med massa flyttlådor just nu och försöker för varje dag få ännu mer nerpackat.
Det betyder att vi varje dag får anstränga oss att hitta rena kläder, en plats att äta på och hoppa på tårna för att rymmas att gå..

Haha nä okej riktigt så är det inte, men råddigt är det, och mycket flyttlådor!

MEN idag kom äntligen samtalet jag väntat på i sisådär 2 MÅNADER!

MÅNDAG får vi börja flytta!
WOHOO!!

Så nu kan man redan börja räkna dagar.

Förutom flytten har vi brottom att få utskickade inbjudningskorten till bröllopet!
Och tusan säger jag.
Jag valde riktigt krånliga kort att laga som för både tid och nerver..
SUPER!

Men dom kommer att bli så fina SÅ!
Så det är bara att bita ihop.

Men nu tar jag alltså en liten bloggpaus..
Är den två dagar eller en vecka vågar jag inte lova.
Men jag lär nog inte kunna hålla fingrarna borta från bloggen efter flytten iaf.. För sen kommer de massa inredningsrelaterade inlägg!

Hoppas ni gillar!

HA det bra så länge <3

1 kommentar:

  1. Grattis till hälsovårdaren :D! ska bli spännande att få ''följa med'' till nya hemmet :)

    SvaraRadera