söndag 2 februari 2014

- Hollywood fruar -


Ack denna söndag.
Varför kommer den alltid så fort imot?

Nåja, igår hade jag iaf en jättebra dag.
Var och kollade till en festplats där bröllopsfesten eventuellt skulle kunna ordnas.
 Det slog mig som en blixt från en klar himmel att VI inte alls är så tidigt ute som jag trodde Vi var..
IIK!
Imorgon skall jag ringa runt till några andra platser och kolla ifall de är villiga att visa upp dem för
oss.

Kvällen firades med bästa Hollywood fruarna :)
Vi kallar oss så... 
Long story :)
Satt uppe till ett och fnittrade och gjorde världen till en bättre plats.
Det behövdes verkligen.
Tillika åt vi tortillas och senare på kvällen räkor och KRÄFTOR!
Idag har vattnet smakat.
Oj dessa saltiga delikatsser!

------------

Idag har Niko hjälpt mina föräldrar med att renovera köket.
Jag har haft Alice så har inte blivit så mycket skolsaker gjorda som jag hade hoppats.
PANIK!
Imorgon måste jag skärpa mig :)

Men nu ska träningsklädrena på och den dagliga kvällsjumppan sättas igång!
Är ni med?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar