onsdag 5 september 2012

Don't You Worry Child

Hejssan!

Mår ni bra? Det gör jag iaf. Ledig dag från skolan så har fått göra allt i min egen takt denna morgon. Var just ute och skar av rabarber "busken" och frös ner en massa rabarber. Är inte själv någon rabarber diggare men det än ändå lätt att laga något av det, plus billigt. Idag står det besiktning på agendan. Visst kan man säga agenda? Lät bra iaf =) Far säkert även en sväng till Lidl och för flaskor och handlar hem nå gott att äta. Kylskåpet börjar skrika halleluja igen så dags för en påfyllning.




3 kommentarer:

  1. Hejsan! :) gillar verkligen din blogg och blir såå insipirerad av den! Nu funderar jag, hur har du lyckas plantera rabarber på din balkong? Visst bor du i höghus? :) skulle verkligen behöva några tips då du tycks ha lyckas få de planterade så :)

    SvaraRadera
  2. Snälla svara, vill verkligen veta hur du fått dem att växa :)))

    SvaraRadera
  3. Rabarbern e från mina föräldrars trädgård eftersom allt jag ens försökte odla blev attackerat av nå kräk :P

    SvaraRadera