tisdag 11 september 2012

Bastu!

Hej hej många HEJ!!

Jag är trött!! Jag är trött på skolan efter en vecka. Jag vet vad jag vill bli, men vägen dit är tråkig som.....   Känns som om lärarna vill att skola är det ända vårt liv skall gå ut på.. Och ännu en gång jag vill inte bli FORSKARE utan HÄLSOVÅRDARE, så kan vi please satsa på sånt som jag behöver och inte på att analyser en vetenskaplig artikel.. TACK!!

Vi bor hos mina föräldrar igen.. Hahaa nu tänker ni igen, hon klara inte av att bo "ensam".. Tjaa så är inte caset nu så ni får svälja era kommentarer ;) Skrev i förra (tror jag det var) att vi köpt nytt skåp o lavoar till wc:n. Nå det var inte riktigt så lätt att sätta det på plats utan de gamla vatten rören var ivägen. OCH när man bor i höghus får man ju inte själv börja fixa rör, så nu väntar vi på att nån kommer och lagar dem så vi får flytta hem igen.. Men visst är det ju härligt att bli bortskämd med mammas goda mat och en VED bastu!! Vem gillar inte det =) På tal om bastu så sticker ja dit nu =)

P.S kolla in hit på fredag =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar