fredag 20 januari 2012

orsak

För att lite sätta er på spåren så tänkt jag snabbt förklara vår plan när så många undrar varför vi flyttar. Vi flyttar på grund av 2 orsaker, för det första så blev mommos lokal i Pargas ledig och hyran där är 3 gånger mindre än vad vi nu betalar, för det andra tycker jag att det är ensamt att bo i Åbo. Så nu vet ni det. Inte för att de egentligen angår er men jag är alltså inte gravid så vi flyttar inte på grund av det! Men om det finns nån där ute som vill ha lägenheten så NU är det dags att sätta en kommentar före jag sätter den i tidningen! Nu skall vi till Ikea och Bauhaus för att köpa MÅLFÄRG!

3 kommentarer:

  1. gravid för att flytta ti pargas? de e väl int en orsak man fyttar för ens :D

    SvaraRadera
  2. alltså ursäkta mig men du verkar himla omogen för din ålder.. flytta hit och dit och vad man läst på bloggen har ni ju inte ens bott borta heifrån ännu. du kommer förmodligen aldrig kunna ta ansvar för något. Bortskämd och omogen tyks du vara..

    SvaraRadera
  3. Tror det luktar avundsjuka från den förra kommenteraren! :D ;)

    SvaraRadera