lördag 21 januari 2012

Feedback

alltså ursäkta mig men du verkar himla omogen för din ålder.. flytta hit och dit och vad man läst på bloggen har ni ju inte ens bott borta heifrån ännu. du kommer förmodligen aldrig kunna ta ansvar för något. Bortskämd och omogen tyks du vara.. kohteessa orsak // Anna.I


Nej jag ursäktar inte dej! Eller kanske jag gör det för det låter så himla avundsjukt de där din text. För det första vet du inget om hur mogen eller omogen jag är. Och för det andra så är det vell mycket SMARTARE av mej att bo i en lägenhet där hyran är ca 400 än där hyran är 750? Hänger du med? Bortskämd? Jag skulle vilja att du förklarar varför du anklagar mej bortskämd? Vi betalar hyran själv, maten själv och kläderna vi shoppar kommer från dom pengarna vi JOBBAR ihop. Så vad är ditt problem?? Och varför lägger du dig i det om vi flyttar hit och dit, det är ju inte du som flyttar? Och nej jag har inte "bott bott" borta mer än ca 2 veckor men när det nu kom ett billigare alternativ att flytta till och där hyresvärden är min mormor så tog vi det valet att vi flyttar. Om jag skulle va du skulle jag sluta kränka ner andra och satsa på mitt eget liv iställe. Eller mår du bra nu?

4 kommentarer:

  1. Nu måst ja faktist säga att efter veckoslutets och dom här senaste årens händelser här i Pargas så blir ja nu så jävla sur på den där kommentaren! Fattar människor int att dom ska va snälla mot varandra o int säga såndärnt skit! Gaaaaah, ta int åt dej Paukku!! H. MIIIIKS

    SvaraRadera
  2. nee men blir ba ari =) tack miiks<3

    SvaraRadera
  3. Hei vännen.
    Blev jätte lessen då ja läste Annas kommentar. Hon måste vara en jätte självisk, avundsjuk person med dåligt självförtroende. Den där kommentaren var nog inte från en mogen person. Man kan ju tänka o tycka vad man vill men att skriva ut sina elaka tankar e precis int smart.
    Ja hoppas hon har nån som hon kan ty sig till eftersom hon mår dåligt.
    Mamma

    SvaraRadera
  4. Strunta i hennes kommentar, hon är avonsjuk och med dåligt självförtroende! håller med Mia ♥

    SvaraRadera