fredag 27 maj 2011

Förlovad!

Förlovningen jaa den sku ja ju berätta om :) Vi har ju varit tillsammans nu i snart fem år.. Eller på onsda blir det fem.. Så berättar mer om det sen =) Men jaa hur förlova vi oss.. Jooo vi gjorde det i Spanien för er som inte visste det. Hade nog prata om det typ i ett halft år att de skulle vara trevligt men så gammalmodig som jag är så ville jag att min kära pojkvän får äran att överraska mej.. Jag hade mina små aningar om att i Spanien händer det något men då dagarna gick o det inte hände något blev jag smått besviken. Dels förstod jag för vi var ju många på resan och hade sällan tid bara för varandra. Så dagen då vi körde till flygfältet förstod jag att de inte skullle bli nån förlovning men....  Just före vi skulle in i flyget och jag stod vid fönstret och studerade flyg som lyfte och landade kom han breve mej... sa mitt namn.. tog mina händer.. gick ner på knä och började fråga den traditionella frågan... Haha bästa var att jag blev i panik o började gråta och sa att han måst stiga upp.. Folk seeer ju herregud.. Nå då han börjar stiga upp fatta ja va som höll på att hända så ja sa åt han att igen fa tibaks på knä o fråga frågan färdit... Snyggt va :D Han hade köpt en ring från Glitter eftersom vi valt att vi tisammans sen far o se på ringar =) Efter det for jag o mamma och shoppa och han for snällt och frågade min far att hej nu e de vell oko att ja fråga din dotter om hon ville gifta sig med mej :D Pappa som tycker om att bråka sa som svar att kan han få lite tänketid... Niko undra sedan hur länge han ska tänka.. Pappa svara att 2 år e passli tid :D Men joo han fick nog lovet tisist :D Såå där hade ni det =) Sött va :D

1 kommentar: