onsdag 25 maj 2011

En vandrande bobba!

Jag blir GALEN.......Igår kväll då jag gick och la mig kändes det plötslit som om jag skulle svimma och efter det brakade helvetet loss! Började skaka om bara vad (hamnade troligtvis i panik) och detta bara fortsätter. For ut o gå på natten för att lugna ner mej och så länge jag är i gång känns det rätt ok eftersom jag inte känner skakandet. På morgonen då jag vaknade mådde jag ännu sämre och kunde inte fa på praktik... Troligen är det bara psykist. Har haft det så jäkla stressit nu på sistone så detta är troligtivs kroppens sätt att reagera. Kom just hem från läkaren. Han tog en massa prov men trodde att det inte var något allvarlit. Imoron måste jag på flera prov eftersom jag hade ätit morgonmål och vissa blodprov måsta man fasta före de kunde tas... Ja vill måå braa :(

3 kommentarer: