söndag 3 juni 2012

snörvel snörvel!!

Hejsan!!

Hur mår ni? Någon av er som gått ut nån skola eller nåt =) Grattis i så fall <3 Själv har jag två år kvar ännu av hälsovårdsstudierna, men student blev jag för exakt två år sedan. Jävlar vad tiden går.. De tre år jag gick i gymnasiet var påriktigt de bästa i mitt liv! Jo det var massa prov och sådant men man bara gick där, utan att dess mera behöva fundera på de stora frågorna  yrkesvalet för med sig.. Ifall texten jag skriver låter ovettig är det för att min hjärna just fyllts med flera ton av snor. Sådär JEE Paulina du har gjort det igen. Dagen före nånting viktigt ska hända går jag och blir sjuk. Skall ju börja jobbet på Tyks på öronpolikliniken i morgon och man vill ju ge ett bra intryck men det gör manju knappast med *host, host, snörvel, snörvel*...

Nuuu får Niko sköta om mig och vad är bättre än det när man får säga fritt fram---> hämta kakao, hämta papper, panadol NUUUU, PAIJA!! Tack o gonatt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar