måndag 25 juni 2012

Senaste 4 dagar som foton








Har ni överlevt midsommaren?? =) Jag har alltid tänkt att då man firat midsommar har hälften av sommaren gått men nu känns de ju inte som om vi haft en enda dag sommar ännu. Var är värmen??
Jag tillbringa midsommar afton på jobb. Hade inte riktigt några andra val, man börjar ju inte direkt gnälla om sådant på en ny arbetsplats. Men det gick helt okej iaf. Veckoslutet var jag ledig och då var vi på stugan. Vädret sög ju men släkten var där så det var skoj!!

Nä men påriktigt vädret måste ju ändra snart?? Förstår inte hur molnen kan ha något kvar där uppe att släppa ner??

Idag har jag jobbat som vanligt och detta forsätter jag med resten av veckan, förutom onsdag då är jag ledig och skall och förlänga mina fransar som är OTROLIGT korta. Man blir såld på dolly eyes efter att man gott ett halft år med sådana och nu bara har sina egna korta stumpar kvar. Nej nu blir det film!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar