måndag 6 augusti 2012

comes to an end

Hejsan!

Sista veckan på gång här på öronpolikliniken, sen tre veckor semester =) För att svara på frågan hur jag har råd med tre veckor semester, så är svaret att jag har sparat. Dessutom börjar ju studiestödet flöda in igen i början på septemper så inga problem. Shoppandet har jag helt lämnat bort eftersom jag ändå har allt jag behöver just nu =)

Vad gjorde ni på veckoslutet? Jag jobbade kvällstur på lördag och söndag spendera jag mest hemma, liggande i sängen och på kvällen var jag och se på What to expect when you are expecting. Den va definitivt värd att se om man är en kvinna och tycker om barn :P Vad Niko och Santeri tyckte om filmen fick jag inte riktit grepp om ;)

Ha en trevlig fortsättning på dagen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar