torsdag 23 juni 2011

Älskling hemma

Tjabba tjena!

Urk viket väder. Ska de inte alls bli sommar? Men egentligen känns det som om alla midsommrar har varit lika dåliga med tanke på vädret.
Nu är magen mätt och hjärtat helt =) Vi var en stund med Sandra och shoppade före vi for och hälsa på moffa. Där var vi inte sålänge eftersom vi skulle och söka Niko. Sen var det Hesburger som gällde. Så nu är magen alltså mätt på hamburgare. Min man försöker som bäst få på bastun. Vad har ni för planer tills i moron?

1 kommentar:

  1. SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA HJÄLP MIG VINNA DEN HÄR TÄVLINGEN!
    alla som röstar på min klänning får en länk på min blogg!
    men då får ni skriva i en kommentar till mig att ni har röstat ! :)
    skulle verkligen betyda mycket om ni röstade, så snälla!
    ge den gärna 5 stjärnor ^^
    ligger i topp 100 nu, och skulle vara jäte bra om jag behöll den platsen tills den 18/7
    för då kommer jag vidare till final!
    direktlänk: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=4VhpjFy7ATPhv1FeKVGfweiwfU7qFQI7jnmGsYCsrSQcGT5Qm9vZ#Gallery

    ber om ursäkt om du/ni inte vill ha sån här ''reklam'' på din/eran blogg eller om jag har av någon anledning lyckats skicka den här till dig två gånger!

    SvaraRadera