torsdag 28 april 2011


Ni får påriktit it skratta åt mitt sångval idag! Ja diggar den :) Den kommer i nån reklam på Tv o på vissa web sidor. Tror de e nån klädreklam åt Lindex kanske? Minns inte men nu hamna den hit iaf  :D

Hej hallo i moron blir det bröllop. Ska ni titta? Ja vill iaf si känningen. Kate`s alltså om ni inte visste vem jag tala om :) Fattar mej it riktit på bilden nedan.. Har dom satt ansikten dit eller hur kan hon ha nån klänning på sej. Nå de e vell bara jag som e dum i huvve!

Nu ska ja o sova. Upp 7 i moron :S Men sov så gott ni med :)

5 kommentarer:

  1. ja tycker också om den här sången :D

    SvaraRadera
  2. ja tror no dom måst prova allt å så före bröllope hördu :D

    bra jag har fundera på vem som sjunger dendär :D

    SvaraRadera
  3. joo men de får vell it komma ut ti median hu den ser ut före bröllope :P elä it vet jag :D

    SvaraRadera
  4. aj nå kanske int för hon had int på en sådärn klänning heller :D å int had hon håre sådär heller. Konstig bild :P

    SvaraRadera